[retail safari] Kith - innovator pur sang
- Food-en-retail
- 30 sep 2015 @ 11:27
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - ConceptenWinkelen
- 30 sep 2015 @ 11:27
- Albert Top
Sneakerwinkels zijn er in overvloed, maar Kith is degene die zich van de massa onderscheidt. Hoe ze dat doen? Simpel, als pionier maakt Kith van haar winkel een ware attractie. Zo vind je instore verborgen VIP ruimtes en een cornflakesbar die de nieuwsgierigheid van consumenten prikkelt. Eindconclusie: van nature is Kith een pionier, hierdoor is en blijft de formule een succes. Hieronder een uitgebreide beeldimpressie ter inspiratie.
Amerikaanse streetwear en sneaker superster
'Een superster binnen de streetwear- en sneakercultuur' mag Kith zich al enige tijd noemen. In een hoog tempo introduceert Ronnie Fleg, oprichter van Kith, in zijn winkels ondenkbare concepten en producten. Continu wordt er geïnnoveerd. Een geüpgrade flagshipstore in zijn geliefde wereldstad New York liet dan ook niet lang op zich wachten…
De flagshipstore in Brooklyn heeft 25 augustus na een spraakmakend redesign haar deuren opnieuw geopend. Het assortiment komt door zowel verandering in het interieur als in omvang nog beter tot zijn recht. In plaats van op 75 vierkante meter vind je nu op 280 vierkante meter de meest gave concepten, producten en gadgets.
Vernieuwd store design
Opvallend aan het nieuwe store design is dat de winkel aandoet als een galerij. Vind je het store design op zich nog niet uniek genoeg, dan verandert je mening gegarandeerd als je de indeling hebt gezien. In de winkel is namelijk een verborgen ruimte toegevoegd die alleen voor VIP’s te vinden en te betreden is. Verder kunnen zoetekauwen, waaronder Ronnie Fleg zelf, hun hart ophalen in ’s werelds eerste cornflakesbar. In de bar zijn 24 soorten cornflakes, 5 soorten melk , 25 toppings, ijs en koffie te krijgen. Cornflakes fanatics kunnen per bestelling drie soorten cornflakes combineren. En Kith zou Kith niet zijn als de order op een unieke wijze wordt verpakt. De cornflakes wordt dan ook in kleine schoenendozen meegegeven. De designs van de kleine schoendozen variëren, merken zoals Nike hebben namelijk aan deze verzamelobjecten meegewerkt.
Albert Top
retailstrateeg en directeur Crossmarks
Beeldimpressie Kith:
Bron beeld: Crossmarks via Kith.
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- retail safari
- Kith
- dozen
- design
- inspiratie
- soorten
- 25 toppings
- Ronnie Fleg
- retail
- VIP
- ijs
- schoendozen
- zoetekauwen
- innovatie
- melk
- koffie
- winkel
- cornflakes fanatics
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management